Passionata.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  InloggenInloggen  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  

 

 Alpha Bijeenkomst

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet
Admin
HappyBoy_SilverJet


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Balen, Antwerpen, België
Characters :
ABADDON ~ LeaderDevils
FLASH ~ Angel


Alpha Bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Alpha Bijeenkomst   Alpha Bijeenkomst Emptyzo jun 17, 2012 9:52 am

Alpha Bijeenkomst 2rwqn39

Abaddon moest weten hoe het ging met de andere kudde's hij moest een oogje in het zeil houden dat ze niet het gebied zouden overnemen of de baas gaan spelen. Zowel hij, als Gwenevere en Shadow hadden de taak van hun moeder of vader overgenomen, namelijk de kudde leiden en hun stam verdedigen en beschermen. Nog niet lang waren ze Alpha geworden, dus het was wel eens tijd dat ze dingen gingen bespreken.

Met grote passen die krachtig, maar toch charmant overkwamen, liep hij naar het punt waar de territoriums elkaar kruisen. Een grote eikenboom maakt dat punt duidelijk. Een krachtige hinnik verlaat zijn keel en kijkt naar de twee gebieden op zoek naar Gwenevere en Shadow. Op dit moment waren ze nog niet te zien. "Gwenevere!! Shadow!!" zijn stem klonk luid, schor en gemeen. Zelf woede was erin te horen. Niet te geloven dat ze een Devil zo lang lieten wachten. Hij zucht eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://passionata.actieforum.com
S'waasje

S'waasje


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Hamme
Characters : Shadow

Alpha Bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpha Bijeenkomst   Alpha Bijeenkomst Emptyma jun 18, 2012 2:29 am

Alpha Bijeenkomst Rc329y

Shadow stond aan de top van de heuvel aan de noord kant van de open vlakte. Hij hield alles goed in het oog want hij was vast besloten om niets aan hem voorbij te laten gaan. De merries waren allemaal rustig en de jongere dieren waren aan het spelen, alles was rustig maar als een een gemene, woedende stem over de vlakte galmt, schrikken alle merries op en gaan ze in een groep samen staan, ook de jonge hengsten en merries verscholen zich tussen de oudere dieren. Shadow heft zijn hoofd op en stuift de heuvel af, hij hinnikt naar de merries dat ze mogen kalmeren.

Hij spurt naar de eikenboom en stopt net voor de hengst wiens ogen fel aan het gloeien waren van woede. "Kalmeer en gedraag je" zegt Shadow zonder enige angst te horen in zijn stem. "Voor mij ben je niets meer dan al de rest" vervolgt hij dan. Doordat hij dicht bij de hengst stond begon het litteken over zijn schouder te branden, maar dat was niet te zien in zijn gezichtsuitdrukking. Shadow stelt zich rustig op naast de hengst, niet gespannen maar wel op zijn hoede voor alles dat kon komen. "Wat is er zo dringend dat je mij moet roepen en heel de kudde in chaos moet brengen?" vraagt hij dan met een krachtige en duidelijk stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mischatjeh
Admin



Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Duitsland
Characters : Gwenevere - Leadster Angels


Alpha Bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpha Bijeenkomst   Alpha Bijeenkomst Emptyma jun 18, 2012 3:35 am

Gwenevere

Ze had even de rust genomen voor haarzelf, genietend hoe de vogels fluiten en de wind die langs haar flanken gaat met een razende tempo. Ze was zich wat aan het trainen, haar tempo aan het opvoeren en haar spieren aan het onderhouden. Als ze de schore stem van haar broer hoord minderd ze haar tempo, lusiterd naar de doodse stilte die was gevallen en draaide zich ineens om om weer een razensnelle tempo op te zetten. Binnen een korte minuut stond ze voor hem.

Haar ogen gaan even van Shadow die net was gearriveerd en naar Abaddon. Een glimlach sierd haar lippen. ze wilde shadow bijna bedanken om zijn woorden, maar dat deed ze door een hemelse glimlach te laten spelen rond haar lippen. " Houden we het kort "zei ze dan met een rustige stem terwijl ze haar Blauwe pupilloze ogen over de hengste laat glijden ..


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.diamond-dog-accessoires.com
HappyBoy_SilverJet
Admin
HappyBoy_SilverJet


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Balen, Antwerpen, België
Characters :
ABADDON ~ LeaderDevils
FLASH ~ Angel


Alpha Bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpha Bijeenkomst   Alpha Bijeenkomst Emptyma jun 18, 2012 3:44 am

Alpha Bijeenkomst 2rwqn39

Abaddon zuchtte. Tuurlijk was ik niet meer als de rest, maar Shadow was daarom ook niet beter om Abaddon zo te noemen. "Nou, dan is mijn plan goes gelukt om wat chaos te brengen. Ik wil het erover hebben dat ik momenteel in de minderheid ben en wanneer we de ceremonie voor jullie betha's kunnen plannen." Als hij nu werd aangevallen door de Angels was hij er wel geweest. Dat zou dan 1 tegen 2 zijn, toch wist hij dat Gwenevere een valse merrie kon zijn op gebied van vechten en Flash was uitzonderlijk groot en sterk.

"Shadow, let een beetje op je woorden en Zusje van me, niet te enthousiast." Hij haatte het als zijn zus die glimlach op haar gezicht had staan. Waarschijnlijk had Shadow nog geen idee wat er mijn zijn bonte merrie van de kudde is gebeurt. Hier zou hij ook niks over zeggen of over melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://passionata.actieforum.com
S'waasje

S'waasje


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Hamme
Characters : Shadow

Alpha Bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpha Bijeenkomst   Alpha Bijeenkomst Emptyma jun 18, 2012 4:12 am

Alpha Bijeenkomst Rc329y

Shadow kijkt Gwenevere aan en glimlacht eens naar haar. Haar aanwezigheid zorgt er voor dat hij zich net iets meer op zijn gemak kon voelen, hij was haar daar zeer dankbaar voor. "Ja het is je gelukt maar laat dat je ego maar niet strelen." zegt hij met een grijns op zijn gezicht, samen met een duidelijke portie afgunst. "Ik zal op mijn woorden letten, alleen als jij op die van jou let." zegt hij dan als reactie op Abaddon zijn woorden. Als snel beseft hij dat hij zijn kudde niet te lang alleen kon laten dus vroeg hij: "Kan je alstublieft beginnen, zodat ik terug kan naar mijn taak? En hou het een beetje kort." Heel de tijd laat Shadow zijn oren heen en weer gaan om elk geluidje op te vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet
Admin
HappyBoy_SilverJet


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Balen, Antwerpen, België
Characters :
ABADDON ~ LeaderDevils
FLASH ~ Angel


Alpha Bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpha Bijeenkomst   Alpha Bijeenkomst Emptyma jun 18, 2012 10:09 am

[center]
Alpha Bijeenkomst 2yoa0xi

Hij grinnikte. "Wie gaat je kudde aanvallen, Shadow, mijn mede-Devil die ik niet heb? Laat me niet lachen" hij was niet van plan zich te haasten door dat zo een stom gewoon paard hem dat beval. Zijn rode ogen kijken hem strak en wenden zich dan ook tot Gwenevere. "Voor mij heeft het geen nut een ceremonie te organiseren, want ik ben alleen, Gwen jij hebt er ook maar één. Toch gaan we volgens de traditie van onze voorouders allemaal daar aanwezig zijn. Shadow ik geef je een tip. Hou je paarden in het oog. De eerste die me daar uitdaagt is mijn lunch." Dat meende hij. Hij was alleen en wenste dus niet beledigd te worden door een stelletje Horses. "Gwen, wat jouw betreft, je mag zelf kiezen of je Flash tot betha benoemt of een gewone Angel laat tot er misschien meer zijn die je meer vertrouwd. Ik wens ook geen aanvallen tot ik iemand heb die me kan bijstaan. Ik zelf kam namelijk ook met een groot probleem. Er loopt een Deil rond op mijn gebied die niet bij Passionata hoord, Hij is dus ook een gevaar voor jullie, ik probeer er zo snel mogelijk mee af te rekenen. Hou je kudde dus in het oog. Ik stel daarom voor, Shadow dat we dichter naar jouw kudde trekken, met dit gevaar wil ik gerust voor één keer aan jouw kant staan." Hij legde extra de nadruk op die één. Hij brengt zijn lichaam al in beweging richting de kudde. Hij vertrouwde die Devil voor gene haar en de Horses hadden tijd nodig zich voort te planten zo dat hij later meer voedsel had. Dit zou hij niet zomaar laten afpakken door een amateur-Devil die geen benul heeft van zijn krachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://passionata.actieforum.com
S'waasje

S'waasje


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Hamme
Characters : Shadow

Alpha Bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpha Bijeenkomst   Alpha Bijeenkomst Emptydi jun 19, 2012 7:41 am

Alpha Bijeenkomst Rc329y

"Ik zeg niet je mijn kudde nu gaat aanvallen, per slot van rekening zijn er nog lang niet genoeg paarden om je honger te voeden, als je ze nu al uitmoord heb je niets meer behalve konijntjes" zegt Shadow met een glimlach. Hij wendt zijn blik niet af van die van Abaddon voor die naar Gwen keek. "Wie zou jou uitdagen, alleen al de verhalen zijn genoeg om zelfs de tweejarige hengsten uit je buurt te houden, maar je weet nooit, ik zal ze in het oog houden," antwoordt Shadow op Abaddon zijn waarschuwing. Rustig wandelt hij met de Devil mee maar hij blijft op zijn hoede. "Ik heb nog geen nood aan een Beta, de kudde is te klein om nu al te weten wie krachtig genoeg is om mij te helpen tegen dingen die de kudde willen aanvallen," zegt Shadow, als hij de woorden over de andere Devil hoort, gaat er een rilling door zijn lichaam. "Hoe is die ontstaan?" vraagt hij vol verwondering. "Voor de oorlog was er alleen maar de leider, zijn dochter en dan jij, zo ver ik mij kan herinneren toch," vervolgt hij daarna. "Vormt hij een groot gevaar?" vraagt hij dan, nu was hij bezorgt, een Devil die geen idee heeft van zijn krachten is gevaarlijk, dit was vroeger meerdere keren duidelijk geworden als ze als veulen gemengd waren tussen de kudde. Hij was nu volledig op zijn hoede, zijn oren gingen heen en weer en zijn ogen speurde de rand van het bos en de open vlakte af. De merries begonnen nerveus tegen elkaar te drummen als ze zagen dat Abaddon steeds verder het terrein om kwam, de hengsten probeerde ze te beschermen maar zelfs zij waren angstig en stonden te trillen op hun benen. Het jongste veulen kwam nieuwsgierig wat dichter maar werd al snel terug geroepen door zijn moeder. "Je jaagt ze de stuipen op hun lijf, probeer iets meer relaxed te lijken, ik wil niet dat de helft van mijn kudde sterft uit angst," zegt Shadow tegen Abaddon met een diepe zucht maar wel met een verontschuldigende blik in zijn ogen, zijn gehele kudde was in gevaar als hij nu te veel tegengas gaf aan Abaddon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alpha Bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpha Bijeenkomst   Alpha Bijeenkomst Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alpha Bijeenkomst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [ALPHA] Gwenevere
» [ALPHA] Shadow
» [ALPHA] Abaddon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Passionata. :: Messageboard :: The Valley-
Ga naar: