Passionata.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  InloggenInloggen  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  

 

 I know you from somewhere ~ Flash

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ForeverUnknown

ForeverUnknown


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 09-06-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : België
Characters : Shylar | Horse

I know you from somewhere ~ Flash Empty
BerichtOnderwerp: I know you from somewhere ~ Flash   I know you from somewhere ~ Flash Emptyma jun 11, 2012 7:13 am



I got out alive, but with scars i can't forget.




Shylar draafde door het warme land wat Passionata heette. Ze had een lange reis achter de boeg, vol met angst, verdriet en liefde. Haar bruine vacht was nat van het zweet en haar blonde, natte manen wapperden in de zachte, frisse wind.

Ze had een gevoel, net of hier iemand was die ze eerder ontmoet had. Even bekroop de angst haar, wat als haar moeder hier was? Ach nee Shylar, doe niet gek. Die is je toch al lang vergeten.. Verderop zag ze een witte hengst, met opmerkelijke blauwe aftekeningen, had ze hem al eerder gezien?

I know you from somewhere ~ Flash F0846u
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet
Admin
HappyBoy_SilverJet


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Balen, Antwerpen, België
Characters :
ABADDON ~ LeaderDevils
FLASH ~ Angel


I know you from somewhere ~ Flash Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you from somewhere ~ Flash   I know you from somewhere ~ Flash Emptydo jun 14, 2012 9:12 am

I know you from somewhere ~ Flash 2m7hvk0
Met grote en ruime passJen liep hij door het gebied waar hij zijn leven doorbracht, het gebied van de angels. Hij was trots op zijn gaven en zijn blauwe ogen kijken rustig over het gebied. Ergens in de verte ziet hij een bruine merrie staan en hij ruikt meteen dat het een gewoon paard was. Toch legt hij zijn oren in zijn hals. De kans zit er altijd in dat devils een aas naar hier hadden gestuurd. Zijn sterk ontwikkelde neusgaten ruiken gaat kleinste stofje devil dus in nog geen seconde staat hij naast de merrie. "Boee!" Zegt hij en lacht eens. "Wat doet een gewoon paard in het gebied van de angels?" vraagt hij nieuwsgierig en zijn oren draaien wat rond. Ook al zijn angels sterke wezen, ze moeten toch op hun hoede zijn voor devils.

Hij flits wat van links naar recht en lacht eens. Hij vind het wel om met paarden te spelen. Al gauw staat hij stil naast de merrie. hij kan zijn leidster Gwenevere niet teleurstellen door spelletjes te spelen met paarden zoals de devils doen. Wanneer een angel of devil veel rond een paard flits weet hij van andere paarden dat dat een raar gevoel geeft en je zelfs duizelig kan maken.

"Zal ik me maar eens voorstellen, ik ben Flash, en van de angels hier, zoals je wel kan zien aan mijn ogen." Zijn stem klinkt zacht en charmant. Flash is een grote hengst, zelfs de grootste angel hier in Passionata. Zijn gespierde lichaam en vooral zijn hals maakt het plaatje compleet. Gwenevere had nog geen andere rangen benoemt, maar natuurlijk hoopt Flash dat hij ook een rang krijgt.

Hij is geboren iets naast the woods en had zelf geen idee dat hij een angel was, zelf zijn moeder wist niet dat zijn vader er een was. Flash's moeder pronkte graag met hem door zijn aparte kleuren. Wanneer hij dat beu was en ging lopen, merkte hij plots dat hij de lucht kon veranderen en een gewonde hert kon genezen. Hij kon het haast niet geloven. De dag erna kwam hij Gwenevere tegen en zij heeft hem alles netjes uitgelegd en dat is ook één van de redenen waarom Flash zo naar haar opkijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://passionata.actieforum.com
ForeverUnknown

ForeverUnknown


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 09-06-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : België
Characters : Shylar | Horse

I know you from somewhere ~ Flash Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you from somewhere ~ Flash   I know you from somewhere ~ Flash Emptyvr jun 15, 2012 8:01 pm



I got out alive, but with scars i can't forget.




'Boee!' zei de opmerkelijke hengst waardoor Shylar even omhoog schrok. Met haar gouden ogen draaide ze zich naar hem toe. Waarvan kénde ze hem toch.. Naja, het zal wel één van haar dromen geweest zijn waar ze iedereen ontmoette.

De hengst lachtte. 'Wat doet een gewoon paard in het gebied van de angels?' vraagt hij nieuwsgierig. Nu was het Shylar's beurt om te glimlachen. Ze had gehoord van de prachtige Angels, die zich door deze bossen verplaatsten. Vanaf het moment dat ze hem zag had ze al het gevoel dat hij er eentje was. Lucky her. 'Oh, ik ben een beetje verdwaald..' zei Shylar met haar fluweelzachte stem die onweerstaanbaar klonk bij iedereen. Dat werd haar toch steeds gezegd.

'Zal ik me maar eens voorstellen, ik ben Flash, en van de angels hier, zoals je wel kan zien aan mijn ogen.' Zijn stem klinkt zacht en charmant. Een moment keek ze in zijn ogen, en inderdaad, daar zag je het zeker aan. 'Ik ben Shylar, een gewoon paard dat op doorreis is naar het geluk.' zei ze schaapachtig. Het was de hele waarheid. Ze zócht geluk en die zou ze ook krijgen..


I know you from somewhere ~ Flash F0846u
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet
Admin
HappyBoy_SilverJet


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Balen, Antwerpen, België
Characters :
ABADDON ~ LeaderDevils
FLASH ~ Angel


I know you from somewhere ~ Flash Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you from somewhere ~ Flash   I know you from somewhere ~ Flash Emptyvr jun 15, 2012 8:15 pm

I know you from somewhere ~ Flash 2m7hvk0
Flash lacht eens bij de merrie haar woorden. "Verdwaalt zeg je, nauw je zult wel wat beter moeten leigen als je voor een Devil staat." Een glimlach siert zijn lippen en zijn oren zijn naar voor gericht om naar de woorden van de merrie te luisteren. Dus ze was op doorreis naar geluk. Ze is misschien wel een knappe merrie, maar Angels zijn niet zo maar te koop. Dat was een van de eerste lessen die je hier moest leren. Flirten met een Angel kan wel eens slecht aflopen.

"Zal ik je anders eventjes in mijn thuis rondleiden? Als je hier dan nog eens naar toe bent 'gedwaald' dan weet je tenminste je weg." Hij zou haar zo veel mogelijk laten zien op een paar plekken na. Namelijk de prachtige waterval van the woods, met een magische treurwilg en leliën die in het water dubberen als badeendjes in een bad. Dan natuurlijk de plek waar de Angels samenkomen en alle ceremonie's worden gehouden. Deze was geheim, de meeste paarden weten zelf niet dat het bestaat.

Helemaal achterin het bos, het donkerst gedeelte, hangen slierten naar beneden, je ziet ze bijna niet hangen, alleen Angels met hun scherpe zicht. Daarachter kom je op de mooiste plek die een paard ooit heeft gezien. Zelf Flash stond ervan verstelt toen hij het voor de eerste keer zag. Het liefst zou hij er zijn hele dagen doorbrengen, maar je mag er alleen komen met de leidster of tijdens een ceremonie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://passionata.actieforum.com
ForeverUnknown

ForeverUnknown


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 09-06-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : België
Characters : Shylar | Horse

I know you from somewhere ~ Flash Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you from somewhere ~ Flash   I know you from somewhere ~ Flash Emptyvr jun 15, 2012 8:49 pm



I got out alive, but with scars i can't forget.




'Verdwaalt zeg je, nou je zult wat beter moeten liegen als je voor een Devil staat.' Shylar keek pissig, zij, liegen? Ze was de eerlijkste merrie die je maar kon vinden. 'Liegen? Luister is kereltje, mij maakt het niet uit wat je bent. Over mij zeggen dat ik lieg sta ik niet toe.' siste ze kwaad. Argh wat haatte ze dat, paarden die zeiden dat ze loog.

'Zal ik je anders eventjes in mijn thuis rondleiden? Als je hier dan nog eens naar toe bent 'gedwaald' dan weet je tenminste je weg.' Shylar rolde met haar ogen. Van welke planeet kwam ze, pluto? Ze zuchtte nog even maar knikte dan. Waarom ook niet, een gratis rondleiding..

I know you from somewhere ~ Flash F0846u
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet
Admin
HappyBoy_SilverJet


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Balen, Antwerpen, België
Characters :
ABADDON ~ LeaderDevils
FLASH ~ Angel


I know you from somewhere ~ Flash Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you from somewhere ~ Flash   I know you from somewhere ~ Flash Emptyvr jun 15, 2012 9:09 pm

I know you from somewhere ~ Flash 2m7hvk0
Hij briesde geërgerd het typische. Mij maakt het niet uit wat je bent. Nauw, als je het dan toch niet uitmaakt wie of beter, wat ik ben, was dan niet naar hier gekomen. Zijn lichaam zet zich in beweging en na een tijd wandelen waren ze aan de rand van the Woods en het begin van The Mountains. "Je mag in de Woods komen zo vaak je wilt, maar blijf uit de Mountains." zegt hij waarschuwend.

Een devil kwam voorbij en bleef staan kijken naar Shylar terwijl hij zijn tong langs zijn lippen haalt op naar haar toe 'flitst'. Flash gromt eens en ramt zijn lichaam tegen de Devil die bijna onzichtbaar was voor Horses. De tanden van de Devil kwamen net niet aan Shylar's neus en ze kon dus recht in zijn ogen kijken voor hij op de grond word gegooid. Wanneer de Devil onder Flash ligt gromt hij eens en zijn ogen worden bordeaux. Ze ogen van Flash kijken met angst de Devil aan en al gauw valt Flash op in het gras. De Devil rent terug zijn gebied en een kleur brandwondje staat op zijn schouder. Veel pijn deed het niet omdat het maar klein was, toch pikte het enorm.

Hij schud zich uit wanneer hij rechtstaat en gaat naast Shylar staan. "Gaat het een beetje? Laten we hier maar weggaan." Zegt hij neutraal alsof er niks is gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://passionata.actieforum.com
ForeverUnknown

ForeverUnknown


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 09-06-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : België
Characters : Shylar | Horse

I know you from somewhere ~ Flash Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you from somewhere ~ Flash   I know you from somewhere ~ Flash Emptyma jun 18, 2012 3:45 am



I got out alive, but with scars i can't forget.




Toen Shylar in zijn ogen keek kalmeerde ze voor een stuk. Hij hoefde de dupe niet te zijn van haar chaggrijnige gedrag. 'Je mag in de Woods komen zo vaak je wilt, maar blijf uit de Mountains.' zei hij waarschuwend. Ze kon alleen maar knikken omdat ze in haar hoofd nogsteeds kookte van woede.

Een onzichtbaar gestalte werd door Flash neergegooit toen zijn tanden een heel klein stukje haar neus raakten. Een rilling ging over haar ruggengraat, hij had haar gered.. Het gestalte rende terug naar waar het vandaan kwam en Shylar keek onrustig naar Flash' wonde op z'n schouder. Zelf leek hij er geen aandacht aan te besteden en schudde zich uit wanneer hij rechtstond en naast haar ging staan. 'Gaat het een beetje? Laten we hier maar weggaan.' Ze knikte, nog na-trillend van het gevoel van die scherpe tanden..

I know you from somewhere ~ Flash F0846u
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet
Admin
HappyBoy_SilverJet


Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Balen, Antwerpen, België
Characters :
ABADDON ~ LeaderDevils
FLASH ~ Angel


I know you from somewhere ~ Flash Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you from somewhere ~ Flash   I know you from somewhere ~ Flash Emptyma jun 18, 2012 3:58 am

I know you from somewhere ~ Flash 2m7hvk0
Flash trippelde rustig verder terwijl hij eens aan zijn brandwonde likte om hat wat te schonen. "Dat was een Devil onze vijanden, ik heb geen idee van waar hij komt, Abaddon is de enige Devil die behoord tot Passionata. Zoals waarschijnlijk wel hebt gezien zijn ze uit op ons vlees en bloed.. Nou, toch dat van jullie." Hij kikte charmant en glimlachte. Zelf flirtte hij graag met merrie's maar zelf werd hij niet graag bespeeld.

Nog nooit heeft hij echt de liefde van zijn leven gezien, enkel goede vrienden, waar hij door zijn kracht niet langer mee om kon gaan. Hij denkt na over de gevolgen die er zouden komen als er veel paarden dit gebied en kwamen en Abaddon's lust naar meer groter werd. In de mountains groeide weinig dus leefde hij op levende wezens.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://passionata.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I know you from somewhere ~ Flash Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you from somewhere ~ Flash   I know you from somewhere ~ Flash Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I know you from somewhere ~ Flash
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flash

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Passionata. :: Messageboard :: The Woods-
Ga naar: